http://irfreelancer.blog.ir/

فریلنسر ایرانی

فریلنسر فردی است که در یک حرفه یا تخصص مثل مهندسی به صورت خوداشتغال و پروژه ای کار می کند.

فریلنسر ایرانی

فریلنسر فردی است که در یک حرفه یا تخصص مثل مهندسی به صورت خوداشتغال و پروژه ای کار می کند.

فریلنسینگ می تواند راهی سریع و ارزان برای کار کردن بصورت مستقل باشد که اغلب در آسودگی خانه انجام می شود. برای شروع فریلنسینگ به آسانی در سایت فریلنسینگ karinger.com ثبت نام کنید و مهارت هایتان را وارد کنید. سپس برای پروژه های مرتبط با مهارتتان پیشنهاد قیمت منطقی ارسال کنید. پروفایل تان را به گونه ای بسازید که معرفی کننده مهارت ها و خدمات ارائه شده توسط شما باشد و اعتماد کارفرما را جلب کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برندینگ واژه ای است که این روزها بیش از هر زمان دیگری آن را می‌شنویم، بسیاری تصور می‌کنند برندسازی به سادگی به معنای طراحی یک لوگو است، عده‌ی دیگری نیز آن را تاسیس شرکتی بزرگ با تعداد زیادی کارمند می‌دانند. اما در حقیقت برندینگ از جهات بسیاری (از جمله طراحی لوگو، نحوه برخورد با مشتری و میزان درک آن‌ها از برند و…) به شخصیت یک شرکت شباهت دارد. برندینگ فقط به کسب‌و‌کار‌های قدرتمند اختصاص ندارد و هرکسی از جمله آزادکاران می‌توانند برای افزایش میزان درآمد و کسب شهرت برای خود، از این کار بهره ببرند.

برندینگ ویژگی‌هایی را که شما را خاص تر از بقیه می‌کند، نشان می‌دهد. بدین وسیله موفقیت شما تضمین می‌شود و این خصوصا برای آزادکارها امری ضروری محسوب می‎‌شود.

برای آغاز فرآیند برندینگ، باید از مراحل زیر پیروی کنید:

۱) اهداف کسب‌و‌کار خود را تعیین کنید

قبل از این که فرآیند برندینگ را آغاز کنید، ابتدا تعیین کنید که هدف شما از کاری که انجام خواهید داد چیست؟ برای این کار ابتدا باید تعاریف کلی خود را در چند حوزه مشخص کنید و بهتر است این کار را با اهداف کسب‌و‌کار‌های مستقل آغاز کنید. در مسیر برندینگ شخصی؛ تعیین اهداف می‌تواند یاری بخش شما باشد. این کار به شما کمک خواهد کرد تا اهداف نهایی کسب‌و‌کارتان را تجسم کنید، اهداف کوچک را برای رسیدن به موفقیت‌های بلندمدت خود به کار بگیرید و همچنین مدیریت کار‌های خود را در دست بگیرید.

ادامه دارد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی