http://irfreelancer.blog.ir/

فریلنسر ایرانی

فریلنسر فردی است که در یک حرفه یا تخصص مثل مهندسی به صورت خوداشتغال و پروژه ای کار می کند.

فریلنسر ایرانی

فریلنسر فردی است که در یک حرفه یا تخصص مثل مهندسی به صورت خوداشتغال و پروژه ای کار می کند.

فریلنسینگ می تواند راهی سریع و ارزان برای کار کردن بصورت مستقل باشد که اغلب در آسودگی خانه انجام می شود. برای شروع فریلنسینگ به آسانی در سایت فریلنسینگ karinger.com ثبت نام کنید و مهارت هایتان را وارد کنید. سپس برای پروژه های مرتبط با مهارتتان پیشنهاد قیمت منطقی ارسال کنید. پروفایل تان را به گونه ای بسازید که معرفی کننده مهارت ها و خدمات ارائه شده توسط شما باشد و اعتماد کارفرما را جلب کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بدیهیست که شما هر چقدر هم که در کارتان مهارت داشته باشید، نمی‌توانید یک شبه به یک فریلنسر حرفه‌ای تبدیل شوید و به‌ سرعت به اهداف بزرگ‌ خودتان برسید. بنابراین باید تحمل داشته باشید و از موفقیت‌های کوچک خودتان در طول این مسیر لذت ببرید.

ایجاد یه کسب و کار فریلنسینگ موفق به زمان نیاز دارد. با هر کارفرمایی که همکاری می‌کنید و هر پروژه‌ای که انجام می‌دهید، یک قدم به سمت اهدافی که برای خودتان ترسیم کرده اید، نزدیک می‌شوید. مشتریان ایده‌آل خودتان را مشخص کنید و برنامه‌ریزی کنید که چطور می‌توانید مهارت‌های خودتان را به آن ها عرضه کنید، برای خودتان اعتبار و شهرت کسب نمایید و اعتماد آن ها را به خودتان جلب کنید. باید صبور باشید و همیشه بهترین کاری که از دستتان بر‌می آید را برای ارائه پروژه‌های مختلف انجام دهید. باید همیشه به‌ صورت حرفه‌ای عمل کنید تا به نتایجی که مدنظر دارید، برسید.

فریلنسینگ انتخاب بزرگیست و به همان اندازه نیاز به تعهد و مسئولیت‌پذیری دارد. هر کسی که بهتر برنامه‌ریزی می‌کند و حرفه‌ای‌تر عمل می‌کند، نسبت به دیگران برجسته‌تر و قابل‌اعتمادتر می‌شود. ممکن است یک سال یا چند سال طول بکشد تا شما حس کنید که یک کسب و کار فریلنسینگ پایدار دارید. اما اگر حتی ۱۰ سال هم طول بکشد که شما کسب و کار خودتان را بسازید، بهتر از این است که ۱۰ سال زحمت بکشید و برای کس دیگری کار کنید تا کسب و کار او را رونق دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی