http://irfreelancer.blog.ir/

فریلنسر ایرانی

فریلنسر فردی است که در یک حرفه یا تخصص مثل مهندسی به صورت خوداشتغال و پروژه ای کار می کند.

فریلنسر ایرانی

فریلنسر فردی است که در یک حرفه یا تخصص مثل مهندسی به صورت خوداشتغال و پروژه ای کار می کند.

فریلنسینگ می تواند راهی سریع و ارزان برای کار کردن بصورت مستقل باشد که اغلب در آسودگی خانه انجام می شود. برای شروع فریلنسینگ به آسانی در سایت فریلنسینگ karinger.com ثبت نام کنید و مهارت هایتان را وارد کنید. سپس برای پروژه های مرتبط با مهارتتان پیشنهاد قیمت منطقی ارسال کنید. پروفایل تان را به گونه ای بسازید که معرفی کننده مهارت ها و خدمات ارائه شده توسط شما باشد و اعتماد کارفرما را جلب کند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

۲) در عین انتخاب شدن، انتخاب کنید

شما آزادکار و یا فریلنسر هستید، مطمئنا در ابتدای شروع کارتان و قبل از این‌که مشهور شوید با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد. شما ممکن است پروژه‌های خیلی کمی داشته باشید و این موضوع وادارتان خواهد کرد هر پیشنهاد کاری و یا پروژه‌‍ای که دریافت کردید را کار کنید. اما این اتفاق بزرگ‌ترین اشتباهی است که یک فریلنسر می‌تواند انجام دهد.

قبل از این‌که پروژه‌ای را قبول کنید راجع به آن تحقیق کنید، آیا انجام این پروژه‌ ضربه‌ای به برندینگ شما نخواهد زد؟ آیا این پروژه به اندازه کافی لوکس هست؟

۳) نام مناسبی برای خودتان انتخاب کنید

تصمیم بزرگی که این لحظه باید بگیرید انتخاب نام مناسب برای شرکت‌تان است. دو انتخاب پیش رو خواهید داشت:

- اگر همیشه تنها کار خواهید کرد می‌توانید نام خودتان را به عنوان نام کسب‌وکارتان انتخاب کنید

- اما اگر به فکر گسترش کسب‌وکارتان به یک کار تیمی هستید نام متفاوتی را باید انتخاب کنید

هرچند این بخش اغلب نادیده گرفته می‌شود، اما با این وجود نام کسب‌و‌کار ارتباط مستقیمی با اهداف نهایی آن دارد. اگر قصد دارید تا صاحب کسب‌و‌کار خودتان شوید و روز به روز به گسترش و توسعه آن بپردازید، ممکن است نام خودتان چندان برای آینده کسب‌و‌کار مناسب نباشد. اما با این حال بسیاری از آزادکاران علاقه دارند که فعالیت‌های خود را به صورت مستقل انجام دهند. در این صورت انتخاب نام شخصی می‌تواند مناسب باشد. با این حال نام‌های بزرگ‌تر می‌توانند پروژه‌های بزرگ‌تری را نیز جذب کنند، در حالی که ممکن است نام‌های شخصی چنین قابلیتی را نداشته باشند. در حالت کلی می‌توان گفت که نام‌های جایگزین می‌توانند تطبیق‌پذیری بیشتری داشته باشند و نام‌های شخصی باعث القا حس شخصیت شما به کسب‌و‌کارتان خواهند بود. استفاده از هر یک از این گزینه‌ها در موارد متفاوتی کاربرد‌های خاص خود را دارد.

ادامه دارد...

نظرات (۱)

  • آرمین جهانی
  • با سلام و خسته نباشید

    سایت آیو موزیک بزرگترین رسانه موزیک ایرانی بلاخره رااندازی شد

    این سایت با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد

    http://imozic.ir

    ثبت نام کن و پنل 10گیگ اشتراک گذاری موزیک خودت رو بگیر فقط تا امشب فرصت دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی